logo small for menu

  • 1
facebookbuttonTwitterbuttonyoutubebuttoninstagrambuttonrss button
Κυριακή, 26η Μαίου 2019, 3:07 πμ
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017 12:47

Πώς να μπεις στο χειμωνιάτικο τζιν σου – Χάσε τρία κιλά μέσα σε ένα μήνα χωρίς δίαιτα!

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Θες να μπεις στο ωραίο σoυ χειμωνιάτικο τζιν χωρίς να πεινάσεις; Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και θα τα καταφέρεις μέσα σε ένα μήνα!

Είναι εκείνο το αγαπημένο σου τζιν που θέλεις να το φορέσεις! Εκείνο το άτιμο που περιμένει στην ντουλάπα για τις φθινοπωρινές σου εξόδους, αλλά σου είναι τσίτα. Λίγο τα κοκτέιλς που ήπιες στις καλοκαιρινές σου διακοπές, λίγο τα παγωτά που έφαγες… όσο και να ρουφάς την κοιλιά σου δεν σου χωράει με τίποτα.

Πώς λοιπόν θα τα καταφέρεις να μπεις στο ωραίο σου τζιν χωρίς να πεινάσεις;

Κι όμως γίνεται! Με μερικές έξυπνες αλλαγές στην καθημερινότητά σου θα δεις αποτέλεσμα. Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται δίαιτα και αυστηρό πρόγραμμα. Θέληση χρειάζεται και έξυπνες επιλογές.

Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις για να τα καταφέρεις:

1. Να πίνεις νερό

Για να αποτοξινώσεις, αλλά και να ενυδατώσεις το σώμα σου πρέπει να πίνεις αρκετή ποσότητα νερού. Ξέρεις πως μια καλή ποσότητα είναι 8 ποτήρια την ημέρα, αλλά αυτό εξαρτάται από τον οργανισμό και την περίσταση. Αν για παράδειγμα κάνεις γυμναστική πρέπει να αναπληρώνεις ακόμη περισσότερα υγρά.

2. Μείωσε το αλάτι

Αυτό σημαίνει πως εκτός από τον τρόπο που μαγειρεύεις, θα αποφύγεις και κονσέρβες, παστά και πρόχειρο φαγητό τύπου fast food. Το αλάτι επιβραδύνει το μεταβολισμό σου καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών.

3. Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση

Μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως όταν τρώμε μπροστά στην τηλεόραση, οι θερμίδες που καταναλώνουμε είναι περισσότερες γιατί δεν έχουμε το μυαλό μας αφοσιωμένο στο φαγητό.

4. Ξέχασε τελείως τα λευκά

Βάλε στην κουζίνα σου τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί). Η επαρκής κατανάλωσή των προϊόντων ολικής άλεσης (π.χ. δημητριακά) έχει επίσης συσχετιστεί με την καλύτερη ρύθμιση του σωματικού βάρους καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν μειώνουν το αίσθημα πείνας, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα φαγητού που καταναλώνεται.

5. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό.

Το πρωινό σου παρέχει ενέργεια και βοηθάει τον μεταβολισμό να λειτουργεί καλύτερα. Μάλιστα πρέπει να ξέρεις πως σύμφωνα με έρευνα γυναίκες που έπαιρναν ένα θρεπτικό και πλούσιο πρωινό κατάφεραν να χάσουν έως και 15 κιλά σε ένα χρόνο.

6. Να περπατάς μισή ώρα

Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει το περπάτημα στην υγεία, αλλά ούτε και ότι αποτελεί μια από τις καλύτερες καθημερινές ασκήσεις που υπάρχουν. Το περπάτημα 30 λεπτών την ημέρα ενισχύει το μεταβολισμό, βοηθά στην αποβολή των τοξινών και του περιττού λίπους και ανανεώνει και τη διάθεση. Βοηθά επίσης στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών, προωθεί την κυκλοφορία του αίματος, και προλαμβάνει τον σχηματισμό κυτταρίτιδας. Να θυμάσαι ότι όσο πιο γρήγορο ρυθμό ακολουθείς, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψεις.

7. Ξεκίνα το γεύμα σου πάντα με τη σαλάτα

Τα λαχανικά περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την απορρόφηση λίπους του λίπους. Αν μάλιστα δοκιμάσεις πρώτα τη σαλάτα είναι πολύ πιθανό να καταναλώσεις λιγότερο από το κυρίως πιάτο σου.

8. Απόφυγε την ζάχαρη

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στη ζάχαρη, προτίμησε κάποιο γλύκισμα με χαμηλές θερμίδες, όπως μαύρη σοκολάτα ή επιδόρπια χωρίς ζάχαρη. Τέλος, αντί για ζάχαρη μπορείς να χρησιμοποιείς το μέλι. Επίσης, καλό είναι όπου η ζάχαρη είναι απαραίτητη να προτιμάτε ακατέργαστη μαύρη ζάχαρη.

9. Περιόρισε το αλκοόλ

Το αλκοόλ έχει αρκετές θερμίδες, για αυτό καλό θα είναι να καταναλώνεις ένα με δύο ποτά την εβδομάδα. Το κρασί είναι μια ιδανική επιλογή. Και μην ξεχνάς ότι δεν πρέπει να πίνεις το ποτό σου πριν από το φαγητό γιατί ανοίγει την όρεξη.

10. Μην τρως τηγανητά

Το τηγάνισμα μόνο κακό κάνει στην υγεία και τη σιλουέτα. Προτίμησε τα ψητά, τα βραστά και τα μαγειρεμένα γεύματα και φυσικά μαγείρεψε μόνο με ελαιόλαδο! Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, έχει μονοακόραστα λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε που βοηθά πολύ το σώμα.

http://medicalnews.gr

Διαβάστηκε 879 φορές
Συντακτική Ομάδα του AgrinioBestOf.gr

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

eklogesdytika banner final

 

grivaswines

mpampatsikos

fit ems gym

dimitra greka

manikas

prosfigas

6p banner

kostopoulou

ekloges dytika banner

GOLDEN MOMENTS

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

 

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Αιτωλοακαρνανία. Ένας τόπος φιλημένος απ'τον Θεό. Ας τον γνωρίσουμε !!!
  • 1