logo small for menu

  • 1
facebookbuttonTwitterbuttonyoutubebuttoninstagrambuttonrss button
Δευτέρα, 22η Ιουλίου 2019, 9:26 μμ
Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018 18:53

Τροφές που θεωρείτε υγιεινές, αλλά βλάπτουν την υγεία σας

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Όταν προσπαθείτε να τρέφεστε υγιεινά, είναι πολύ πιθανό κάποιες τροφές να σας προκαλούν σύγχυση.

Τι πρέπει λοιπόν να προτιμάτε και τι να αποφεύγετε ανάμεσα στα χιλιάδες τυποποιημένα προϊόντα, όταν διασχίζετε τους διαδρόμους στο σούπερ μάρκετ;

Ο πιο απλός και βασικός κανόνας είναι να προτιμάτε όσο το δυνατόν πιο απλά τρόφιμα, δηλαδή τα λιγότερο επεξεργασμένα, τα οποία είναι πιθανότερο να είναι πιο υγιεινά.

Κάποιες τροφές που μπορεί να φαίνονται ασφαλείς, ωστόσο, σας ξεγελούν.

Δείτε τις παρακάτω:

Αθλητικά ποτά: Λόγω των κενών θερμίδων τους (πολλή ζάχαρη και μηδενική θρεπτική αξία) πρέπει να αποφεύγονται, ειδικά από τα παιδιά. Το ίδιο ισχύει και για τα νερά που έχουν εμπλουτιστεί με βιταμίνες και μέταλλα, καθώς τα περισσότερα έχουν τεχνητά γλυκαντικά και αρώματα.

Ανάμικτοι ξηροί καρποί: Αποτελούν εύκολο σνακ, αλλά τα περισσότερα συσκευασμένα μείγματα ξηρών καρπών, περιέχουν πολύ αλάτι, σοκολάτα και άλλα είδη –όχι τόσο υγιεινής- επικάλυψης. Προτιμήστε τους σκέτους ξηρούς καρπούς και μην τρώτε πάνω από μία χούφτα την ημέρα.

Τσιπς λαχανικών: Είναι τόσο λεπτά και επεξεργασμένα, που έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικής αξίας τους. Τα ακατέργαστα λαχανικά είναι σαφώς πιο υγιεινή επιλογή.

Μπάρες: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι περισσότερες μπάρες για ενέργεια έχουν 230 θερμίδες, 10γρ. ζάχαρης και 160mg αλάτι. Επιλέξτε αυτές με τη λιγότερη ζάχαρη, που φτιάχνονται από ξηρούς καρπούς, σπόρους και φρούτα ή καλύτερα φτιάξτε τις δικές σας.

Δημητριακά: Τα περισσότερα δημητριακά πρωινού περιέχουν πολλή ζάχαρη. Πολλά από αυτά περιέχουν σταφίδες, οι οποίες παρότι είναι φυσικά γλυκιές, είναι επικαλυμμένες με επιπλέον ζάχαρη. Το ίδιο ισχύει και για κάποιους τύπους βρόμης, η οποία αποτελεί υγιεινή επιλογή λόγω των φυτικών ινών που περιέχει, όχι όμως όταν είναι αρωματισμένη και έχει επιπλέον ζάχαρη και αλάτι.

Smoothies: Τι πιο υγιεινό από ένα χυμό φτιαγμένο από φρέσκα φρούτα; Τα ίδια τα φρούτα! Όταν φτιάχνετε smoothie, χάνονται οι φυτικές ίνες και μένει η ζάχαρη. Αντί λοιπόν να πάρετε 9 γραμμάρια σακχάρων από ένα μπολ φρούτων, παίρνετε 30-40 γραμμάρια από ένα smoothie και ακόμη περισσότερα αν είναι τυποποιημένο.

Προϊόντα με λίγα ή καθόλου λιπαρά: Τα προϊόντα με λίγα ή μηδέν λιπαρά κρύβουν παγίδες, καθώς τα λιπαρά που υπάρχουν φυσικά σε αυτά, αντικαθίστανται από ζάχαρη, αλάτι ή άλλα συντηρητικά που έχουν θερμίδες. Πριν τα καταναλώσετε, ελέγξτε τις ετικέτες για τις θερμίδες και τη θρεπτική αξία τους.

Προϊόντα χωρίς γλουτένη: Αν δεν έχετε ευαισθησία ή δυσανεξία στη γλουτένη, μην καταναλώνετε τέτοια προϊόντα. Πολλά από αυτά έχουν υποστεί υπερβολική επεξεργασία, με αποτέλεσμα να έχουν χάσει όλα τα θρεπτικά συστατικά τους, όπως οι φυτικές ίνες, η βιταμίνη Β και τα μέταλλα. Επιπλέον, είναι πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα προϊόντα με γλουτένη.

http://medicalnews.gr

 

Διαβάστηκε 1744 φορές
Συντακτική Ομάδα του AgrinioBestOf.gr

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

eklogesdytika banner final

 amvrakia hotel banner

magnitaki

grivaswines

mpampatsikos

fit ems gym

dimitra greka

manikas

prosfigas

6p banner

kostopoulou

ekloges dytika banner

GOLDEN MOMENTS

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Αιτωλοακαρνανία. Ένας τόπος φιλημένος απ'τον Θεό. Ας τον γνωρίσουμε !!!
  • 1