Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019 17:16

Δείτε τα 6+1 πράγματα που πρέπει να κάνετε για να «παγώσετε» το χρόνο

Αν βρίσκετε το άρθρο ενδιαφέρον κοινοποιήστε το

Ο χρόνος, και η φθορά που φέρνει αυτός στο δέρμα και στην υγεία μας, είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο θέμα που απασχολεί τις περισσότερες αν όχι όλες τις γυναίκες. Μάλιστα, κάποιες εξ αυτών, καταφεύγουν μέχρι και στο κρεβάτι του χειρουργείου προκειμένου να... «παγώσουν» τον χρόνο και να συνεχίσουν να φαίνονται νεότερες. 

Μιας και το ελιξήριο της νεότητας δεν έχει βρεθεί, υπάρχουν άλλοι, πιο απλοί τρόποι για να ξεγελάσετε τον χρόνο και να δείχνετε νεότερες. Και κανένας από αυτούς, δεν χρειάζεται να έρθει μέσω επεμβατικών διαδικασιών ή ακριβών θεραπειών.

Πρόκειται περισσότερο για προσεγμένες επιλογές προϊόντων, σωστή διατροφή, άσκηση και συνολική προσοχή στα μικρά πράγματα που τελικά έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.

  • Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να... βάλετε «φρένο» στον χρόνο:

1. Ξεκινήστε το γυμναστήριο
Ακόμα και 30 λεπτά μέτριας σωματικής άσκησης την εβδομάδα μπορεί να συμβάλει στην τόνωση του κολλαγόνου στο δέρμα. Μια πολύ καλή επιλογή, είναι να συμπεριλάβετε στη γυμναστική σας μια εύκολη ανεστραμμένη στάση, η οποία βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος.

​Τέτοιου είδους ασκήσεις αυξάνουν περισσότερο την παροχή αίματος στο πρόσωπο, βοηθώντας τα κύτταρα της επιδερμίδας να λάβουν οξυγόνο και θρέψη.

2. Δεν αρκεί απλά να ενυδατώνεστε, αλλά να ενυδατώνεστε σωστά
Αναζητήστε προϊόντα με συστατικά όπως το υαλουρονικό οξύ, το οποίο βοηθά το δέρμα να διατηρεί την υγρασία του. Επιλέξτε μια κρέμα που να περιέχει υαλουρονικό οξύ καθώς και πεπτίδια και νιασιναμίδη (Βιταμίνη Β3) που βοηθά στη μείωσης της εμφάνισης των ρυτίδων, ενώ βελτιώνει την υφή και την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

3. Μειώστε τη ζάχαρη
Αποφύγετε κάθε είδους γλυκό! Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη μπορούν να προκαλέσουν αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης στο σώμα σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί φλεγμονή, η οποία διασπά το κολλαγόνο και την ελαστίνη, το ζωτικό πλαίσιο του δέρματος δηλαδή που το κρατά παχουλό και σταθερό.

​Επιλέξτε τα φυσικά γλυκαμένα τρόφιμα (δηλ. τα φρούτα), καθώς και προϊόντα ολικής άλεσης. 

4. Τονίστε τις βλεφαρίδες σας
Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά μερικά στρώματα μάσκαρα δημιουργούν μακρύτερες, παχύτερες και πιο υγιείς βλεφαρίδες, διώχνοντας αρκετά χρόνια, από την εμφάνισή σας. Διαλέξτε αυτή που σας ταιριάζει και μην ξεχνάτε να τη βάζετε ακόμα κι αν δεν έχετε κάνει ολοκληρωμένο μακιγιάζ.

​Με λίγη μάσκαρα, ρουζ κι ένα απαλό κραγιόν, θα δείχνετε φρέσκια στη στιγμή.

5. Να έχετε πάντα μια κρέμα χεριών με δείκτη προστασία SPF στην τσάντα σας
Πρέπει να φοράτε πάντα αντηλιακό, ακόμα και στα χέρια σας, ειδικά όταν οδηγείτε, καθώς οι επιβλαβείς ακτίνες UV μπορούν να περάσουν μέσα από τα παράθυρα των αυτοκινήτων. Έτσι, είναι απαραίτητο να έχετε πάντα μαζί σας αντηλιακή κρέμα για τα χέρια και να την ανανεώνετε συχνά.

Η υπερβολική και χωρίς προστασία έκθεση στην ακτινοβολία του ήλιου προκαλεί στο δέρμα σας αλλοιώσεις, που σας στερούν τη φρεσκάδα και τη νεανικότητά σας, δημιουργώντας τραχύτητα, ρυτίδες, χαλάρωση, κηλίδες και πανάδες.

6. Μην παραμελείτε το λαιμό σας
Ο λαιμός σας εκτίθεται στους επιβλαβείς περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως ρύπους, σκόνη και καυσαέριο, αλλά δυστυχώς δεν δέχεται την ίδια φροντίδα με το πρόσωπο.

Γι’ αυτό όταν καθαρίζεται το πρόσωπό σας με τα ειδικά προϊόντα, θα πρέπει να συνεχίζετε την εφαρμογή τους και στον λαιμό. Οι σωστές κρέμες λειτουργούν όλη τη νύχτα ενυδατώνοντας το δέρμα και βοηθώντας τα κύτταρα να αναγεννηθούν.

7. Να κοιμάστε νωρίς και αρκετά
Ο ύπνος φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα, καθώς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους αντιγήρανσης.

Το να κοιμόμαστε 7-8 ώρες και να έχουμε σταθερό ωράριο ύπνου, είναι εξαιρετικά ευεργετικό για το δέρμα. Κατά τη διάρκεια του ύπνου τα κύτταρα της επιδερμίδας ενεργοποιούνται και απελευθερώνονται τοξίνες που συσσωρεύονται την ημέρα.

​Επιπλέον, το βράδυ έχουμε παραγωγή ελαστίνης και κολλαγόνου, δυο πρωτεΐνες που κρατούν το δέρμα ελαστικό. Τα κύτταρα του δέρματος ανανεώνονται αποτελεσματικά μεταξύ 12.00 – 4.00 το πρωί. Το ιδανικό είναι να κοιμόμαστε μεταξύ 10.00 μ.μ. και 6.00 π.μ.

http://pronews.gr

 

Διαβάστηκε 4439 φορές
Συντακτική Ομάδα του AgrinioBestOf.gr

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.