logo small for menu

  • Simple Item 1
  • 1
facebookbuttonTwitterbuttonyoutubebuttoninstagrambuttonrss button
Παρασκευή, 20η Σεπτεβρίου 2019, 6:22 πμ
Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017 18:56

Οι 6 «υγιεινές» διατροφικές συνήθειες που πρέπει να κόψετε

Γράφτηκε από τον

Κάθε μέρα εμφανίζεται και μια καινούρια δίαιτα που υπόσχεται άμεση απώλεια βάρους χωρίς στερήσεις ή κάποια καινούρια διατροφική μόδα που επιβάλλει να βάλετε στη ζωή σας κάποια δήθεν υπερτροφή.

Αυτός ο καταιγισμός πληροφοριών αναμφίβολα μας μπερδεύει και καταλήγουμε να μην ξέρουμε τελικά τι είναι καλό για την υγεία μας και τι όχι.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, δείτε στο βίντεο που ακολουθεί 6 διαδεδομένους διατροφικούς μύθους που πρέπει και εσείς να σταματήσετε επιτέλους να πιστεύετε!

1. Διατροφή χωρίς γλουτένη

Η γλουτένη δεν είναι εχθρός της ζυγαριάς ούτε της υγείας μας. Πρέπει να την αποφεύγουν μόνο όσοι έχουν διαπιστωμένη ευαισθησία η δυσανεξία στην εν λόγω πρωτεΐνη.

2. Γάλα αμυγδάλου αντί για γάλα αγελάδας

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, όμως το γάλα αμυγδάλου όχι. Θα πρέπει να πιείτε έξι ποτήρια γάλα αμυγδάλου για να πάρετε την ποσότητα πρωτεϊνών που περιέχει μισό φλιτζάνι ωμά αμύγδαλα.

3. Δίαιτα με χυμούς

Στύβοντας και πολτοποιώντας τα φρούτα και τα λαχανικά χάνεται σημαντική ποσότητα φυτικών ινών, συστατικό απαραίτητο για να λειτουργεί ομαλά το γαστρεντερικό αλλά και για να νικήσουμε την πείνα για περισσότερες ώρες. Παράλληλα, στο χυμό μένουν όλα τα σάκχαρα των φρούτων και των λαχανικών.

4. Πολλή βιταμίνη C για το κρυολόγημα

Ένας ενήλικας χρειάζεται 2.000 μιλιγκράμ βιταμίνης C ημερησίως. Η υπερφόρτιση του οργανισμού με βιταμίνη C μπορεί να οδηγήσει σε επιπλοκές όπως η διάρροια, η ναυτία, η τάση προς έμετο, η καούρα και ο πονοκέφαλος.

5. Αυγό χωρίς τον κρόκο

Τα άτομα που φοβούνται μήπως ανεβάσουν χοληστερίνη συνηθίζουν να αποφεύγουν τα αυγά και ιδίως τον κρόκο τους. Ο κρόκος του αυγού πράγματι περιέχει χοληστερίνη, όμως ένας υγιής ενήλικας μπορεί να τρώει αυγό καθημερινά χωρίς να υπάρχει αυξημένος κίνδυνος εμφράγματος.

6. Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Εκτός του ότι αρκετά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά περιέχουν «κρυφές» ποσότητες ζάχαρης, μια δίαιτα απαλλαγμένη από λιπαρά δεν έχει αποδειχθεί να μειώνει τον κίνδυνο σοβαρών παθήσεων, όπως ο καρκίνος του μαστού ή η καρδιοπάθεια. Τα υγιεινά λιπαρά, όπως αυτά που παρέχει το αβοκάντο, το ψάρι και το ελαιόλαδο, είναι απαραίτητα στη διατροφή μας.

http://medicalnews.gr

Διαβάστηκε 1582 φορές
Κοινοποιησέ το
Συντακτική Ομάδα του AgrinioBestOf.gr

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

eklogesdytika banner final

 amvrakia hotel banner

magnitaki

grivaswines

mpampatsikos

fit ems gym

dimitra greka

manikas

prosfigas

6p banner

kostopoulou

ekloges dytika banner

GOLDEN MOMENTS

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Αιτωλοακαρνανία. Ένας τόπος φιλημένος απ'τον Θεό. Ας τον γνωρίσουμε !!!
Πολυμέσα, Παρουσιάσεις
  • 1