logo small for menu

  • 1
facebookbuttonTwitterbuttonyoutubebuttoninstagrambuttonrss button
Τρίτη, 16η Ιουλίου 2019, 3:44 μμ
Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017 01:51

Πως θα διαχειριστώ τα αρνητικά συναισθήματα

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ο πολύ γνωστός Αμερικανός σύμβουλος ζωής Τόνυ Ρόμπινς έχει γράψει στο βιβλίο του ''Ξυπνήστε τον γίγαντα μέσα σας '' πως τα συναισθήματά μας δεν παράγονται μέσα μας χωρίς τη δική μας συμμετοχή.

Είμαστε υπεύθυνοι για τα συναισθήματα που βιώνουμε.

Γιατί υπάρχουν 3 δυνάμεις που καθορίζουν τη δημιουργία τους.

Η λεγόμενη κατά τον Τόνυ «τριάδα».

Αυτές είναι : η φυσιολογία, η γλώσσα και η εστίαση της προσοχής.

  1. «φυσιολογία»

Οτιδήποτε συναίσθημα και αν βιώνουμε,  είναι αυτό άμεσα συνδεδεμένο με το πώς έχουμε στήσει το σώμα μας. Αν, π.χ. έχουμε γύρει προς τα εμπρός τους ώμους, χειροτερεύουμε ένα αρνητικό συναίσθημα και οδηγούμαστε σε κατάθλιψη ή άσχημη, γενικά, κατάσταση.

Γι αυτό ο ψυχολόγος συμβουλεύει, όταν βρεθούμε σε κάποια αρνητική κατάσταση, να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι, να τεντώσουμε τους ώμους και αμέσως θα νιώσουμε καλύτερα και θα μπορούμε να πάρουμε καλύτερες αποφάσεις για τη κατάσταση που ζούμε.

  1. «γλώσσα»

Βιώνοντας κάποια κατάσταση τα λόγια με τα οποία την αναλύουμε νοερά ή όχι, επιδρούν επίσης στη ψυχολογία μας και διαμορφώνουν τα συναισθήματά μας.

Αν για κάποια άσχημη κατάσταση σκεφτόμαστε ή λέμε «γιατί συμβαίνουν σε μένα όλα αυτά;» θα νιώσουμε διαφορετικά και πολύ πιο αρνητικά, από το αν σκεφτούμε «τι μπορώ να ωφεληθώ ή να μάθω από αυτή τη κατάσταση» ή «ποιο είναι το καλό που μπορεί να κρύβεται μέσα σε αυτή τη κατάσταση»…

  1. «εστίαση προσοχής»

Ο ψυχολόγος λέει πως όπου εστιάζουμε τη προσοχή μας, εκεί πηγαίνει η ενέργειά μας. Και όπου πηγαίνει η ενέργειά μας εκεί αυξάνονται οι ευκαιρίες και δημιουργούνται καταστάσεις.

Όποτε, λοιπόν, βρισκόμασε σε κατάσταση αβεβαιότητας, πρέπει, νικώντας τους φόβους μας να στρέφουμε τη προσοχή μας σε αυτό που επιθυμούμε…  Έτσι οι πράξεις μας θα μας οδηγήσουν εκεί…

Πολύ σημαντικές οι συμβουλές του. Αν κάθε φορά που βιώνουμε ένα αρνητικό συναίσθημα, φροντίζουμε να ελέγξουμε τη στάση του σώματός μας, και τις σκέψεις που δημιουργούνται μέσα στο νου μας και στρέψουμε τη προσοχή μας σε αυτό που εμείς επιθυμούμε, το αρνητικό συναίσθημα δεν θα διαρκέσει τόσο ώστε να βλάψει την υγεία και τη ζωή μας. Θα μειωθεί κατά πολύ η επίδρασή του επάνω μας.


Σημαντικές συμβουλές για την συναισθηματική νοημοσύνη.

Δοκιμάστε τις.

Διαβάστηκε 5371 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017 09:57
Συντακτική Ομάδα του AgrinioBestOf.gr

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

eklogesdytika banner final

 amvrakia hotel banner

magnitaki

grivaswines

mpampatsikos

fit ems gym

dimitra greka

manikas

prosfigas

6p banner

kostopoulou

ekloges dytika banner

GOLDEN MOMENTS

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Υγεία & Ομορφιά
Το Θέμα της Ημέρας
  • 1