logo small for menu

  • 1
facebookbutton Twitterbutton youtubebutton instagrambutton
Παρασκευή, 27η Απριλίου 2018, 1:40 πμ
Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018 17:48

Οι 12 κορυφαίες υπερτροφές για ευκολότερο αδυνάτισμα

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Στην κουζίνα του σπιτιού σας μπορείτε να βρείτε υπερτροφές για δυνατά οστά, για πιο υγιή καρδιά, για μακροζωία ή για λαμπερά μαλλιά. Γνωρίζετε όμως ποιες είναι οι κατάλληλες υπερτροφές για πιο εύκολη απώλεια βάρους;

Το «μυστικό» των υπερτροφών που αδυνατίζουν είναι ότι μας παρέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά ώστε να τονωθεί ο μεταβολικός ρυθμός και να κρατήσουμε μακριά την πείνα, άρα και να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

1. Βρόμη: Είναι πλούσια σε χορταστικές φυτικές ίνες, επομένως είναι ιδανική για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ενέργεια και να μην πεινάσετε μέχρι την ώρα του μεσημεριανού. Μόλις μισό φλιτζάνι βρόμη δίνει περίπου 4,5 γραμμάρια ανθεκτικού αμύλου, ένα είδος ινών που ενισχύει τον μεταβολισμό και τις καύσεις.

2. Αβοκάντο: Μπορεί να είναι πλούσιο σε λιπαρά, πρόκειται όμως για καλά λιπαρά. Συγκεκριμένα, το ελαϊκό οξύ που υπάρχει στα μονοακόρεστα λιπαρά του αβοκάντο βοηθά στην αντιμετώπιση της πείνας και της λιγούρας, ενώ παράλληλα και οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες του φρούτου προωθούν το αίσθημα του κορεσμού.

3. Σολομός: Πρόκειται για μια εξαιρετική πηγή καθαρής πρωτεΐνης που θα σας χορτάσει για πολλές ώρες. Επίσης, όπως και το αβοκάντο, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά.

4. Μύρτιλα: Φημίζονται για την αντιγηραντική τους δράση, βοηθούν όμως και στο αδυνάτισμα, αφού μόλις ένα φλιτζάνι μύρτιλα δίνει 4 γραμμάρια φυτικών ινών αλλά μόλις 80 θερμίδες.

5. Μπρόκολο: Έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση και παράλληλα είναι δυνατός «σύμμαχος» στο αδυνάτισμα χάρη στις φυτικές του ίνες αλλά και τις ελάχιστες θερμίδες του.

6. Καστανό ρύζι: Είναι πολύ πιο υγιεινό και χορταστικό από το λευκό, καθώς παρέχει πολύτιμες φυτικές ίνες. Συγκεκριμένα, μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο καστανό ρύζι παρέχει 1,7 γραμμάρια ανθεκτικού αμύλου.

7. Αχλάδι: Με μόλις ένα αχλάδι θα καλύψετε το 15% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σας σε φυτικές ίνες. Η μεγαλύτερη ποσότητα φυτικών ινών του αχλαδιού, όπως και του μήλου, βρίσκεται στη φλούδα του.

8. Γκρέιπφρουτ: Διευκολύνει το αδυνάτισμα κυρίως επειδή μειώνει τα επίπεδα της ινσουλίνης, μιας ορμόνης που προωθεί την αποθήκευση λίπους στο σώμα. Έχει επίσης μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, επομένως συμβάλλει στην ενυδάτωση του οργανισμού.

9. Φακές: Είναι εξαιρετική πηγή χορταστικών πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Μισό φλιτζάνι φακές παρέχει 3,4 γραμμάρια ανθεκτικού αμύλου.

10. Φασόλια: Μισό φλιτζάνι φασόλια δίνει σχεδόν 4 γραμμάρια ανθεκτικού αμύλου.

11. Κινόα: Αποτελεί μία από τις κορυφαίες πηγές φυτικών πρωτεϊνών. Σε σύγκριση με ζωικές πηγές του μακροθρεπτικού συστατικού, η κινόα είναι πολύ πιο χορταστική και παράλληλα δίνει λιγότερες θερμίδες.

12. Λαχανίδες: Μία μερίδα από αυτά τα λαχανικά θα σας δώσει όλη τη βιταμίνη Α και Κ που χρειάζεστε για να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σας. Παράλληλα, οι λαχανίδες είναι πλούσιες σε χορταστικές φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστες θερμίδες (7,6 γραμμάρια φυτικές ίνες και 6 θερμίδες ανά μερίδα).

http://medicalnews.gr

 

Διαβάστηκε 234 φορές
Agrinio Best Of

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

 

mpampatsikos

fit ems

dimitra greka

manikas

giglas gym

panaitolikos1926

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

liapis elastika

grivaswines

Εργασία στην Ελλάδα

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

  • 1