logo small for menu

  • 1
facebookbutton Twitterbutton youtubebutton instagrambutton
Πέμπτη, 20η Σεπτεβρίου 2018, 5:35 μμ
Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2018 20:33

Έξι διατροφικά λάθη που οδηγούν σε πρόσληψη βάρους χωρίς να το καταλάβεις

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Όταν κάνετε διατροφικές ατασθαλίες ή δεν ακολουθείτε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα, το σώμα σας στέλνει προειδοποιητικά σημάδια.

Ακόμη και αν δεν τα αντιλαμβάνεστε εγκαίρως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Μάθετε να εντοπίζετε αυτές τις «κόκκινες σημαίες», ώστε να τα αποφεύγετε και μαζί με αυτά τη στέρηση και τις βασανιστικές δίαιτες.

Σκουρόχρωμα ούρα
Τα σκούρα κίτρινα ούρα είναι σημάδι αφυδάτωσης. Πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, με αποτέλεσμα να τρώνε ενώ στην πραγματικότητα διψούν. Υιοθετήστε τη συνήθεια να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Θα σας βοηθήσει να παραμένετε ενυδατωμένοι, μειώνοντας την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

Δεν τρώτε πρωινό
Το πρωινό θεωρείται το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά πολλοί άνθρωποι το προσπερνούν επειδή δεν πεινούν το πρωί. Αν ανήκετε σε αυτούς, βεβαιωθείτε ότι το πρώτο γεύμα που θα φάτε περιέχει πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα σας.

«Χαζεύετε» μπροστά από το ψυγείο
Πιστέψτε το: τίποτα δεν άλλαξε από την τελευταία φορά που ελέγξατε το ψυγείο. Η βαρεμάρα και η ανία όμως μπορούν να σας οδηγήσουν σε άσκοπο τσιμπολόγημα σνακ με πολλές θερμίδες. Είναι σημαντικό να τρώτε βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος και μόνο όταν πεινάτε πραγματικά και όχι όταν βαριέστε ή έχετε άγχος.

Ξυπνάτε κακόκεφοι
Ο κακός ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Καθιερώστε μία ρουτίνα ύπνου και μειώστε το χρόνο που βλέπετε τηλεόραση ή είστε μπροστά στον υπολογιστή στο διάστημα των δύο ωρών που προηγούνται του ύπνου. Μάθετε να χαλαρώνετε στο τέλος τη ημέρας μακριά από προϊόντα τεχνολογίας, ώστε να ξεκουράζεστε επαρκώς και να είστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα.

Ζυγίζεστε συχνά
Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν οι αρχάριοι. Υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες και άγχος για το αποτέλεσμα της προσπάθειας. Πρέπει να συμφιλιωθείτε με την ιδέα ότι η απώλεια βάρους απαιτεί χρόνο γιατί, αν χάσετε τα κιλά γρήγορα, θα ξαναπάρετε τα ίδια και περισσότερα. Προσπαθήστε να μη ζυγίζεστε πάνω από μία φορά την ημέρα, ακόμη καλύτερα μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

Τρώτε αργά
Το φαγητό αργά το βράδυ συνδέεται συχνά με το άγχος και το στρες και όχι με πραγματική πείνα. Εάν πιστεύετε ότι πεινάτε πραγματικά, φάτε κάτι ελαφρύ, όπως μία χούφτα ξηρούς καρπούς ή 1-2 φρούτα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα.

http://medicalnews.gr

 

Διαβάστηκε 830 φορές
Agrinio Best Of

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

 

mpampatsikos

fit ems

dimitra greka

manikas

prosfigas

giglas gym

panaitolikos1926

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

liapis elastika

grivaswines

Εργασία στην Ελλάδα

 

Ροή Ειδήσεων

Σεπ 21, 2018

10 χρόνια PICK!

in Αθλητισμός
Σεπ 20, 2018

Συνεταιριστές-Αραχωβίτης σε συνάντηση ουσίας για την παραγωγή

in Γεωργία, Κτηνοτροφία και Υπόλοιπος Πρωτογενής Τομέας
Σεπ 20, 2018

Η «Αγροδιατροφική Σύμπραξη» και το «Καλάθι Προϊόντων»

in Γεωργία, Κτηνοτροφία και Υπόλοιπος Πρωτογενής Τομέας
Σεπ 20, 2018

10 χρόνια Μικρό Θέατρο

in Πολιτισμός
Σεπ 20, 2018

Eva Baila | La Bambola Remix by Petros Karras

in Μουσικοπροτάσεις

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Το Θέμα της Ημέρας

Χρήσιμες Πληροφορίες

  • 1