logo small for menu

  • 1
facebookbutton Twitterbutton youtubebutton instagrambutton
Κυριακή, 21η Οκτωβρίου 2018, 10:25 μμ
Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017 01:51

Πως θα διαχειριστώ τα αρνητικά συναισθήματα

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ο πολύ γνωστός Αμερικανός σύμβουλος ζωής Τόνυ Ρόμπινς έχει γράψει στο βιβλίο του ''Ξυπνήστε τον γίγαντα μέσα σας '' πως τα συναισθήματά μας δεν παράγονται μέσα μας χωρίς τη δική μας συμμετοχή.

Είμαστε υπεύθυνοι για τα συναισθήματα που βιώνουμε.

Γιατί υπάρχουν 3 δυνάμεις που καθορίζουν τη δημιουργία τους.

Η λεγόμενη κατά τον Τόνυ «τριάδα».

Αυτές είναι : η φυσιολογία, η γλώσσα και η εστίαση της προσοχής.

  1. «φυσιολογία»

Οτιδήποτε συναίσθημα και αν βιώνουμε,  είναι αυτό άμεσα συνδεδεμένο με το πώς έχουμε στήσει το σώμα μας. Αν, π.χ. έχουμε γύρει προς τα εμπρός τους ώμους, χειροτερεύουμε ένα αρνητικό συναίσθημα και οδηγούμαστε σε κατάθλιψη ή άσχημη, γενικά, κατάσταση.

Γι αυτό ο ψυχολόγος συμβουλεύει, όταν βρεθούμε σε κάποια αρνητική κατάσταση, να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι, να τεντώσουμε τους ώμους και αμέσως θα νιώσουμε καλύτερα και θα μπορούμε να πάρουμε καλύτερες αποφάσεις για τη κατάσταση που ζούμε.

  1. «γλώσσα»

Βιώνοντας κάποια κατάσταση τα λόγια με τα οποία την αναλύουμε νοερά ή όχι, επιδρούν επίσης στη ψυχολογία μας και διαμορφώνουν τα συναισθήματά μας.

Αν για κάποια άσχημη κατάσταση σκεφτόμαστε ή λέμε «γιατί συμβαίνουν σε μένα όλα αυτά;» θα νιώσουμε διαφορετικά και πολύ πιο αρνητικά, από το αν σκεφτούμε «τι μπορώ να ωφεληθώ ή να μάθω από αυτή τη κατάσταση» ή «ποιο είναι το καλό που μπορεί να κρύβεται μέσα σε αυτή τη κατάσταση»…

  1. «εστίαση προσοχής»

Ο ψυχολόγος λέει πως όπου εστιάζουμε τη προσοχή μας, εκεί πηγαίνει η ενέργειά μας. Και όπου πηγαίνει η ενέργειά μας εκεί αυξάνονται οι ευκαιρίες και δημιουργούνται καταστάσεις.

Όποτε, λοιπόν, βρισκόμασε σε κατάσταση αβεβαιότητας, πρέπει, νικώντας τους φόβους μας να στρέφουμε τη προσοχή μας σε αυτό που επιθυμούμε…  Έτσι οι πράξεις μας θα μας οδηγήσουν εκεί…

Πολύ σημαντικές οι συμβουλές του. Αν κάθε φορά που βιώνουμε ένα αρνητικό συναίσθημα, φροντίζουμε να ελέγξουμε τη στάση του σώματός μας, και τις σκέψεις που δημιουργούνται μέσα στο νου μας και στρέψουμε τη προσοχή μας σε αυτό που εμείς επιθυμούμε, το αρνητικό συναίσθημα δεν θα διαρκέσει τόσο ώστε να βλάψει την υγεία και τη ζωή μας. Θα μειωθεί κατά πολύ η επίδρασή του επάνω μας.


Σημαντικές συμβουλές για την συναισθηματική νοημοσύνη.

Δοκιμάστε τις.

Διαβάστηκε 3863 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017 09:57
Agrinio Best Of

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα στην ίδια Ενότητα

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

 

mpampatsikos

fit ems

dimitra greka

manikas

prosfigas

mirgiannis banner

6p banner

giglas gym

panaitolikos1926

wineoutlet banner 300x180

vivlio life

 liapis elastika
 
grivaswines

Εργασία στην Ελλάδα

Ροή Ειδήσεων

Οκτ 21, 2018

Ναυπακτία: Η Νεραϊδοχώρα της Ελλάδας (video)

in Πολυμέσα, Παρουσιάσεις
Οκτ 21, 2018

O «ξυπόλητος» ολυμπιονίκης!

in Αθλητισμός

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Απόψεις, Θέσεις, Προτάσεις
  • 1