logo small for menu

facebookbuttontwitterbuttonyoutubebuttoninstagrambutton
  • 1
Παρασκευή, 23η Ιουνίου 2017, 9:02 μμ
Πέμπτη, 06 Απριλίου 2017 02:22

Οι τροφές που παρά τα πολλά λιπαρά & τους υδατάνθρακες σε αδυνατίζουν!

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Η λύση για αποτελεσματικότερο αδυνάτισμα δεν βρίσκεται πάντοτε στις τροφές με χαμηλά λιπαρά και λίγους υδατάνθρακες. Αρκετά προϊόντα που περιέχουν αυτά τα συστατικά σε σημαντική ποσότητα είναι στην πραγματικότητα πολύ υγιεινά και θρεπτικά, επομένως και απαραίτητα στο καθημερινό διατροφολόγιο.

Δείτε πέντε τροφές που περιέχουν «καλά» λιπαρά και «καλούς» υδατάνθρακες και είναι «φιλικές» προς τη ζυγαριά!

1. Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά, κυρίως μονοακόρεστο ελαϊκό οξύ, το οποίο υπάρχει επίσης στο ελαιόλαδο. Άλλα πολύτιμα συστατικά που παρέχει είναι οι φυτικές ίνες και κάλιο. Επίσης, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε νερό, επομένως δεν έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια. Το αβοκάντο βρίσκει πολυάριθμες «εφαρμογές» στην κουζίνα, από αλοιφή στο ψωμί και συστατικό σε smoothies μέχρι υποκατάστατο του βούτυρου.

2. Βραστή πατάτα

Αρκετές δίαιτες απαγορεύουν διά ροπάλου τους υδατάνθρακες, άρα και την πολυαγαπημένη πατάτα. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως είναι ότι η πατάτα παρέχει μια μοναδική ισορροπία θρεπτικών συστατικών, αφού, εκτός από υδατάνθρακες, περιέχει επίσης κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, χαλκό, μαγγάνιο, βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Καλό είναι βέβαια να την προτιμήσετε βραστή και όχι τηγανητή ή σε πουρέ με προσθήκη βούτυρου.

3. Φρούτα

Μπορεί τα φρούτα να μη θεωρούνται κατ’ εξοχήν παχυντικά, ωστόσο δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι περιέχουν αρκετά φυσικά σάκχαρα. Η συμβολή τους στο αδυνάτισμα προκύπτει κυρίως από την περιεκτικότητά τους σε χορταστικές φυτικές ίνες και νερό.

4. Βραστό αυγό

Το αυγό έχει «δαιμονοποιηθεί» εδώ και χρόνια λόγω της χοληστερόλης που περιέχει, στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για μια διαχρονική υπερτροφή απαραίτητη σε κάθε ηλικία. Το αυγό είναι εξαιρετική πηγή ποιοτικών πρωτεϊνών, επομένως προωθεί το αίσθημα του κορεσμού, χωρίς να παρέχει πολλές θερμίδες.

5. Ξηροί καρποί

Όπως και το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια ομάδα ενεργειακά πυκνών τροφών, δεν πρέπει να καταναλώνονται σε μεγάλη ποσότητα. Είναι ιδανικοί ως σνακ, αφού παρέχουν φυτικές ίνες και επομένως κρατούν την πείνα μακριά μέχρι το επόμενο γεύμα.

Πηγή: onmed.gr

Διαβάστηκε 341 φορές
Agrinio Best Of

Καθημερινή ενημέρωση με οτι καλύτερο συμβαίνει στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Σε πρώτο πλάνο η ανάδειξη του νομού, ως φυσική ομορφιά, πολιτισμικές δράσεις, ενδιαφέροντα πρόσωπα και ομάδες και οτι άλλο αξίζει να αναδειχθεί.

Προσθήκη σχολίου

Οι διαχειριστές της παρούσας Ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιοποιούν ή οχι τα σχόλια σας. Θα δημοσιεύονται μόνο τα σχόλια που τηρούν τους κανόνες της ευπρέπειας και καλής συμπεριφοράς. Κατά προτίμηση προτιμήστε να γράφετε Ελληνικά.

Αφήστε σχόλιο...

Τελευταία Άρθρα απο όλες τις Ενότητες

 

panaitolikos1926

domh

wineoutlet banner 300x180

sfinakiafm play
sfinakiafm station

vivlio life

liapis elastika

  • 1

Ροή Ειδήσεων

Άρθρα που ενδιαφέρουν

Απόψεις, Θέσεις, Προτάσεις

Προτεινόμενα Αρθρα

  • 1