Τρίτη, 19η Μαρτίου 2024  8:55 πμ

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016 19:40

"Πως δημιουργήθηκε το Πλανητικό μας Σύστημα" ; Ο ερασιτέχνης αστροφυσικός από το Αγρίνιο Νίκος Στρανομίτης απαντά στο ερώτημα αυτό με την παρουσίαση της Επιστημονικής του θεωρίας.

Ενα απο τα βασικά φιλοσοφικά και επιστημονικά ερωτήματα που αποσχόλησαν τον άνθρωπο απο αρχαιοτάτων χρόνων είναι και το "Πώς δημιουργήθηκε το σύμπαν και το πλανητικό μας σύστημα". Τα τελευταία χρόνια και με την βοήθεια των επιστημονικών ανακαλύψεων έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Ο κος Νίκος Στρανομίτης ερασιτέχνης αστροφυσικός απο το Αγρίνιο ανέπτυξε την δική του εκδοχή (Θεωρία) για την "Γέννηση του Πλανητικού μας συστήματος" στηριζόμενος σε ερεύνες των πρωτοπόρων Νέυτωνα, Κέπλερ και Αϊνστάιν. Ταυτόχρονα προτείνει την εκμετάλευση-αξιοποίηση της θεωρίας του για το καλό της ανθρωπότητας. Για την θεωρία του αυτή έχει δεχθεί συγχαρητήρια απο καταξιωμένους επιστήμονες της αστροφυσικής και περιμένει μια επίσημη αναγνώριση.

Η θεωρία του είναι αναρτημένη στο προσωπικό του blog http://nstranomitis.blogspot.gr/   και παρουσιάζεται στη συνέχεια του άρθρου.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΡΑΝΟΜΙΤΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΘΕΜΑ:ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Το πλανητικό σύστημα δημιουργήθηκε από ένα (1) σπειροειδές νεφέλωμα αναδρόμου φοράς, ακολουθώντας ελλειπτική τροχιά μέσα στον γαλαξία μας, που το κέντρο είναι άγνωστο ακόμη.
Στον χώρο που γεννήθηκα θέλησα, από ενδιαφέρον και ζήλο, να ασχοληθώ με το θέμα αυτό.
Στηριζόμενος στη θεωρία του EINSTEIN ότι ισορροπία επέρχεται με την ΕΛΞΗ και ΑΠΩΘΗΣΗ και κριτική τιμή των στοιχείων – μέση τιμή – θα σας δώσω τεκμηριωμένη μελέτη και λύσεις στα θέματα που απασχολούν την επιστήμη.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
1)ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΟΡΘΗΣ και ΑΝΑΔΡΟΜΟΥ ΦΟΡΑΣ
2)ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ περί άξονα ΗΛΙΟΥ και πλανητών
3)ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΗΛΙΟΥ – ΠΛΑΝΗΤΩΝ (θέσεις).
Η θεωρία BAITSEKER 1944-1948 και άλλων επιστημόνων επανήλθαν στη θεωρία του ΚΑΝΤ χωρίς να έχουμε θετικά αποτελέσματα.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Έγινε σε δύο (2) φάσεις βασικές και Τρίτη μεταγενέστερη που δίνουν λύσεις στα ερωτήματα.
Μετά την ανάφλεξη του νεφελώματος άρχισε η συμπύκνωση, τα δε βαρύτερα στοιχεία ακολούθησαν την κεφαλή του νεφελώματος, τουτέστιν του ΗΛΙΟΥ στο εμπρόσθιο μέρος και ακολούθησε στο οπίσθιο μέρος η ουρά.
ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΙΣ
Τονίσαμε ότι το σπειροειδές νεφέλωμα αναδρόμου φοράς με την συμπύκνωση άρχισε να περιστρέφεται, οπότε η φυγόκεντρος δύναμη άρχισε να δίνει στον ΗΛΙΟ σφαιρικότητα – εσχηματίσθη από όλη την ύλη του νεφελώματος, εκτός της ουράς, περιστρεφόμενος σε νοητό άξονα, όπου ο άξονάς του έχει κωνοειδή μορφή και η έλξις επιτυγχάνεται με το ΜΑΤΙ που σχηματίζεται στην προέκταση της βάσεως του κώνου του νοητού άξονα. Στο σημείο αυτό, με την φυγόκεντρο δύναμη απεσπάσθησαν ταυτόχρονα μάζες από το εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος του ΗΛΙΟΥ.
 Η μάζα που απεσπάσθη από το εμπρόσθιο μέρος έχομεν την ΑΠΩΘΗΣΗ με τα βαρύτερα στοιχεία και εσχηματίσθη ο Πλανήτης ΠΟΣΕΙΔΩΝ αναδρόμου φοράς, ως η αρχική κίνηση του νεφελώματος. Στο οπίσθιο μέρος, η μάζα που απεκολλήθη έπεσε στο κενό ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, διότι στο σημείο αποκόλλησης τα στοιχεία ήσαν βαρύτερα, με την συνοχή δε που υπήρχε πριν, ακολούθησε και η ουρά, οπότε η μάζα του πούρου με την ουρά απομακρύνοντο αναζητώντας την ισορρόπηση – την μάζα της ΑΠΩΘΗΣΗΣ.
Στην προκειμένη περίπτωση, η βαρύτητα υπερίσχυσε της ελκτικής φύσεως, καθότι οι αλληλεπιδράσεις έδωσαν την φυσική ροή βάσει του Νόμου του ΝΕΥΤΩΝΟΣ, το ότι δε έπεσε αντιστρόφως, δημιούργησε την ΟΡΘΗ ΦΟΡΑ. Και ενώ η ανώτερη μάζα (πούρο και ουρά) απομακρυνόταν συνεχώς από τον Ήλιο, χωρίς να τεθεί σε ελλειπτική τροχιά, άρχισε ο Νόμος της ΕΛΞΗΣ σταδιακά.

1)Η πρώτη μάζα που έφτασε αντίκρυ στο ΜΑΤΙ έλξεως του ΗΛΙΟΥ ήταν η ουρά, ηλκήθη, την έθεσε σε ελλειπτική τροχιά, το δε υπόλοιπο πούρο απομακρυνόταν συνεχώς για την ισορρόπηση της αντιθέτου πλευράς της ΑΠΩΘΗΣΗΣ. Ήδη έχομεν τους απλανείς αστέρες στην σημερινή θέση ΟΡΘΗΣ ΦΟΡΑΣ.

2)Η δεύτερη μάζα που έφτασε στο ΜΑΤΙ έλξεως του ΗΛΙΟΥ ήταν το πούρο, που ήδη είχε απομακρυνθεί λόγω βαρύτητος σε βάθος, είχε δε διανύσει και μία (1) περιφορά εισέτι, οπότε, μόλις έφτασε αντίκρυ στο ΜΑΤΙ έλξεως, απέσπασε μέρος του πούρου, το έθεσε σε ελλειπτική τροχιά, το δε υπόλοιπο απομακρύνετο συνεχώς, λόγω βαρύτητος, αναζητώντας την ισορρόπηση της αντιθέτου πλευράς της ΑΠΩΘΗΣΗΣ. Στην δεύτερη σειρά, η μάζα που πήρε την σημερινή θέση είναι ο Πλανήτης ΔΙΑΣ ΟΡΘΗΣ ΦΟΡΑΣ.

3)Η Τρίτη μάζα που έφτασε στο ΜΑΤΙ έλξεως του ΗΛΙΟΥ ήταν το υπόλοιπο πούρο, ήδη είχε απομακρυνθεί λόγω βαρύτητος σε βάθος, είχε δε διανύσει και μία (1) περιφορά εισέτι, οπότε, μόλις έφτασε αντίκρυ στο ΜΑΤΙ έλξεως, ηλκήθη, το έθεσε σε ελλειπτική τροχιά και δημιουργήθηκε ο σημερινός Πλανήτης ΚΡΟΝΟΣ ΟΡΘΗΣ ΦΟΡΑΣ.
Ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση, επήλθε ισορροπία από τους Πλανήτες που αναφέραμε με την ΑΠΩΘΗΣΗ αφ’ ενός και αφ’ ετέρου με την βαρύτητα και ΕΛΞΗ, με πηδάλιο το ΜΑΤΙ έλξεως του ΗΛΙΟΥ, τους Πλανήτες ΟΡΘΗΣ ΦΟΡΑΣ.
ΠΟΣΕΙΔΩΝ = ΑΠΛΑΝΕΙΣ ΑΣΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣ/ΚΡΟΝΟΣ.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΙΣ
Πριν ακόμη τελειώσει η πρώτη φάσις, άρχισε η δεύτερη με την φυγόκεντρο δύναμη, οπότε δημιουργήθηκαν με τους ίδιους Νόμους οι Πλανήτες ΟΥΡΑΝΟΣ αναδρόμου φοράς από το εμπρόσθιο μέρος και το οπίσθιο μέρος ΕΡΜΗΣ – ΓΗ – ΑΡΗΣ ΟΡΘΗΣ ΦΟΡΑΣ.
Με τις δύο (2) φάσεις έχομεν ισορροπία, ομοιογένεια στον χρόνο περιστροφής, με μικροδιαφορές όλοι οι Πλανήτες έχουν άξονα με κωνοειδή μορφή.
ΠΛΟΥΤΩΝ
Η μάζα του ΠΛΟΥΤΩΝΑ ξέφυγε από τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ λόγω κεκτημένης ταχύτητος στο φρενάρισμα που έλαβε χώρα κατά την δημιουργία των δορυφόρων. Ετέθη στην παρακολούθηση του ΗΛΙΟΥ και όταν ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και απόστασης, την ίδια στιγμή ώρα Χ, ηλκήθησαν οι δύο (2) ακραίοι Πλανήτες ΠΛΟΥΤΩΝ και ΕΡΜΗΣ με την πλήρη ισορρόπηση ετέθησαν σε διαφορετική ελλειπτική τροχιά.
ΤΡΙΤΗ ΦΑΣΙΣ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Έκρηξη – εκτίναξη – μαγνητικά πεδία – φρενάρισμα είναι το αποτέλεσμα της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ. Ο λαμπρός αστέρας κρυφοκαίγεται ακόμη. Ίχνος ζωής. Όταν είχαμε παγετώνες στην ΓΗ, η ΑΦΡΟΔΙΤΗ κολυμπούσε στη λάβα του ΗΛΙΟΥ. Μια τεράστια κηλίδα του Ηλίου εκτινάχθηκε από τον ΗΛΙΟ μετά από ισχυρή έκρηξη του Ηλίου, με την πολυστροφία δε εγένετο γεγονός. Οι κηλίδες σχηματίζονται από την τέφρα της καιόμενης ύλης, απορροφούν τεράστια μαγνητικά πεδία, γίνονται σαν πορόλιθος. Η επιστήμη έχει επισημάνει πολλά. Στη Γη είναι οφθαλμοφανή τα αποτελέσματα. Τα μαγνητικά πεδία αναστάτωσαν κυριολεκτικά τον μέσα χώρο από ΗΛΙΟ μέχρι ΑΡΗ. Επήλθε φρενάρισμα ΗΛΙΟΥ και Πλανητών μέχρι τον ΑΡΗ. Κινούνται πλέον ολιγοστρόφως.
Η κίνηση της Αφροδίτης είναι αναδρόμου φοράς, ως η αρχική κίνηση μέσα στη λάβα πλησίον του Ισημερινού μεν, αλλά είχε ελκηθεί από τα βαρύτερα στοιχεία στο εμπρόσθιο μέρος. Δεν υπάρχει άξονας όπως στους άλλους πλανήτες.
Με την εμφάνιση της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, οι κινήσεις της ΓΗΣ επηρεάσθηκαν κατά πολύ, γνωστές στην επιστήμη.
ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ:
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΛΙΟΥ 1986
Σελίδα 248: Προεξοχή στον ΗΛΙΟ τεράστια που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε νέα ΑΦΡΟΔΙΤΗ εάν ο Ήλιος εκινήτο σε δέκα (10) ώρες. Σύγκρισις προεξοχής και ΓΗΣ – 4/6/1946.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Σελίδα 284: 15-12-1970 ΒΕΝΕΡΑ 7: Καμμένη Γη. Σελίδα 285: 25-10-1975 ΒΕΝΕΡΑ 9: Καμμένη Γη.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ
ΔΙΟΛΙΣΘΙΣΙΣ Αμερικής.
ΔΙΟΛΙΣΘΙΣΙΣ σε σημεία Αφρικής, Σαουδαραβίας, Κόλπου του ADEN και Στερεά Ελλάδα - Ευβοια.
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΙΣ ωκεανού προς Σιβηρία, κάθοδος προς ΑΡΑΡΑΤ, κιβωτός του ΝΩΕ, πραγματικότης. Σχίσμα Σαμαριάς – Ομαλού Κρήτης. Αιτωλ/νία Κλεισούρα.
Όλα εξ Ανατολών προς Δυσμάς και σε πολλά μέρη του Πλανήτη μας.
Γενικά απεδείχθη ότι ο ΗΛΙΟΣ είναι ο συντελεστής της δημιουργίας του πλανητικού μας συστήματος. Αποστάσεις πλανητών πρώτης και δευτέρας φάσεως είναι ανάλογες. Αποστάσεις πλανητών ορθής φοράς πρέπει να ισχύει ο Νόμος του ΚΕΠΛΕΡ.
Οι δακτύλιοι του ΚΡΟΝΟΥ είναι αποτέλεσμα της μεγάλης πιέσεως. Πίδακας από την θέση του Ισημερινού, κατά διαστήματα, δημιούργησε τους δακτυλίους ανάλογα των στοιχείων και πιέσεως.
ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ
Με την δημιουργία των Πλανητών κάθε φάσεως και ισορρόπηση των εκατέρωθεν μαζών, επήλθε φρενάρισμα, έλαβον χώρα φυγόκεντρος δύναμη, απεσπάσθησαν μάζες εκ των Πλανητών αναλόγως, στρογγυλοποίηση αυτών και δημιουργήθησαν οι δορυφόροι.
ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ:

1) ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΧΑΡΩΝ του ΠΛΟΥΤΩΝΑ όστις ξέφυγε λόγω κεκτημένης ταχύτητος. ΠΟΣΕΙΔΩΝ – ΠΛΟΥΤΩΝ – ΧΑΡΩΝ.

2) ΣΕΛΗΝΗ. Όταν η Γη ηλκήθη από το ΜΑΤΙ έλξεως του ΗΛΙΟΥ, η Σελήνη ευρέθη στο οπίσθιο μέρος της ΓΗΣ, σε κοντινή απόσταση και, αφού ξεπέρασε την απόσταση έλξεως, ηλκήθη από την ΓΗ.
Το βέβαιον της θεωρίας αποδεικνύεται δύο (2) φορές. Δημιουργία ΗΛΙΟΥ – ΠΛΑΝΗΤΩΝ και Δημιουργία ΠΛΑΝΗΤΩΝ – ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ
Με την κατάθεση της θεωρίας μου, είμαι πεπεισμένος ότι θα χειροκροτηθεί σαν παγκόσμιο γεγονός στην ανθρωπότητα καθότι θα δοθεί στην παιδεία, θα υλοποιηθεί και θα ακολουθήσει εμπορική δραστηριότητα, γι’ αυτό προτείνω και προσφέρω παραμερίζοντας το ατομικό μου συμφέρον.
Να συσταθεί μία (1) Επιστημονική Εταιρεία από Καθηγητάς Αστροφυσικούς, με Επιτροπές Εμπορικής Δραστηριότητος από πολλά Κράτη, με έδρα την Αθήνα.
Μέλη και μέτοχοι θα είναι αστροφυσικοί και όσοι επικροτήσουν τη θεωρία μου, θα αριθμούν πόντους εκατό (100) και θα καταθέσουν στο INTERNET πλήρη στοιχεία με προτεραιότητα ημερομηνία και ώρα του κάθε Κράτους:
ΗΠΑ             ΜΕΛΗ 12      ΠΟΝΤΟΥΣ 12
ΣΟΥΗΔΙΑ         ΜΕΛΗ  2      ΠΟΝΤΟΥΣ  2
ΒΟΡΕΙΟΣ ΚΟΡΕΑ   ΜΕΛΗ  2      ΠΟΝΤΟΥΣ  2
ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ       ΜΕΛΗ  1      ΠΟΝΤΟΥΣ  1

ΕΛΛΑΣ:
α) Αστροφυσικός Καθηγητής αρμόδιος Κράτους Συντονιστής Ιδρύσεως της Εταιρείας, ήτοι ΜΕΛΟΣ 1, ΠΟΝΤΟΥΣ 5.
β) Νικόλαος Στρανομίτης (υποφαινόμενος), ήτοι ΜΕΛΟΣ 1, ΠΟΝΤΟΥΣ 5.
γ) Κωνσταντίνος Νικολάου Στρανομίτης (υιός), Διευθυντής Εμπορικής Δραστηριότητος, Ναυπηγός, Μηχανολόγος – Μηχανικός, ήτοι ΜΕΛΟΣ 1, ΠΟΝΤΟΥΣ 5.

ΣΥΝΟΛΟ:         ΜΕΛΗ 88      ΠΟΝΤΟΥΣ 100

Διάδοχοι των μετόχων θα είναι παιδιά αστροφυσικών, κατέχοντες πτυχία Αστροφυσικής ή Αστροναύτη και, αν δημιουργηθεί κενό, θα υπάρχει απόφαση της ολομέλειας.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Εμπορική δραστηριότητα. Ελεγχόμενη παραγωγή. Βιβλία – Δίσκοι – C.D.R. Κατοχύρωση περιοδικών νέων ανακαλύψεων. Περιοδικά που θα προκύψουν από την παρούσα θεωρία. Σταθερές τιμές σε σταθερό νόμισμα ΕΥΡΩ παγκοσμίως και προσφορά σεβαστού ποσοστού κερδών σε παγκόσμια Εταιρεία του Διαστήματος, με σκοπό ο άνθρωπος να πατήσει πόδι σε άλλο πλανητικό σύστημα. Να γίνουν εκδοτικοί οίκοι που να καλύπτουν τις ανάγκες. Επιθυμώ το 30% της παραγωγής στην Ελλάδα και δη στην γενέτειρά μου στο ΑΓΡΙΝΙΟ.
Κράτησα για τον εαυτό μου πέντε (5) πόντους. Είμαι γενηθείς το 1929. Διαφάνεια παντού. Ουδεμία πολιτική επιρροή.-
Ευχαριστώ
ΝΙΚ. ΣΤΡΑΝΟΜΙΤΗΣ
Επικοινωνία :  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΥΓ1: Με την παρούσα θεωρία επαληθεύονται οι θεωρίες του ΑΪΝΣΤΑΙΝ και ΝΕΥΤΩΝΑ γιατί με την εφαρμογή έχουμε την σημερινή πραγματικότητα.

ΥΓ2: Ο Κέπλερ το 1618 με τον 3ον νόμον έθεσε το θεμέλιον της - ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ - για τις τοποθετήσεις των πλανητών ορθής φοράς μόνον, ενώ με την σημερινή θεωρία αποδεικνύεται βήμα-βήμα το πως έφθασε στις σημερινές θέσεις.
Οι δύο πλανήτες αναδρόμου φοράς ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ΟΥΡΑΝΟΣ που απεσπάσθησαν απο το εμπρόσθιον μέρος θεωρούταν τα σταθερά σημεία της ισορροπίας καθ' οτι εγένετο φρενάρισμα με την ολικήν μάζα κάθε φάσεως της αντιθέτου πλευράς.
Ο δε ΠΛΟΥΤΩΝ - ΧΑΡΩΝ υπήρξε το BALANTER της τελικής ισορρόπησης.
Σήμερα μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο χρονικό διάστημα σε γηϊνα ετη χρειάσθηκε η δημιουργία του πλανητικού μας συστήματος.

ΥΓ3: Μετά την κατάθεση της θεωρίας μου, προσθέτω σταδιακά οτι συλλαμβάνει ο νούς.
Συγκεκριμένα οι απλανείς αστέρες είναι η ουρά του νεφελώματος όπου έγινε ουρά του ηλίου και εν συνεχεία στην πρώτη φάση της δημιουργίας του πλανητικού συστήματος - φυγόκεντρος δύναμη αποκόλλησε από το οπίσθιο μέρος όπου η μάζα έπεσε αντιστρόφως βάσει της θεωρίας του ΝΕΥΤΩΝΟΣ και ηλκήθη από το μάτι έλξεως του ηλίου - είναι η πρώτη μάζα που ηλκήθη. Αναφέρω και γνωρίζω οτι η ηλικία του πλανητικού συστήματος σύμφωνα με την επιστήμη είναι περίπου 5 1/2  - 6 δισεκατομύρια έτη, ενώ οι απλανείς αστέρες είναι περισσότερο γιατί δεν συγχωνεύθησαν στην μάζα του ήλιου.

Επιμέλεια παρουσίασης άρθρου http://agriniobestof.gr